Първоначално публикувано от андон.маслев
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
скърцане в стабилизираща щанга EIBACH
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМи поне 28 вместо замодската с 22мм. Какво викаш сега за Жигуловите? Не си мисли, че си открил Америка. Тия експерименти са правени много отдавна.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
26 е предната, 18 мисля че беше задната - аз от април мисля че съм с айбахските, имам към 15000 км, не са се разскърцали, с морска грес съм.....три юнашки пистови дни......каране къде ли не......не знам защо се получава така, скърцане дори и след смазване, надали някой може да отговори смислено, освен да провериш дали са сложени кофти, но не вярвам Румен да го направи......иначе ако пак си сваляш пауърфлекса на горните носачи, направи в металните втулки, 3 симетрични канала, 1 мм широки и дълбоки, изглади ръбчето ако се получи такова - задържа се повече грес така - аз си го направих на моя отговорност, и засега е добре, но това е на моя отговорност......ти имаш твоя....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеКолега сигурен ли си че пука от щангата
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеПроблем ще е ако тампоните нямат каналчета за задържане на греста.
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеА и да не си с полиуретан и на долните носачи защото от там може да идва едно скърцане подобно на пукане което се лекува лесно.
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениене знам защо се получава така, скърцане дори и след смазване, надали някой може да отговори смислено, освен да провериш дали са сложени кофти, но не вярвам Румен да го направи
Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщениеи каква е разликата в стабилноста с тази щанга от обикновенната?sigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщениеНе помня, но при следващото сваляне ще обърна внимание. Нямам снимки от сглобяването.
И на долните съм с powerflex, но носача се движи плавно без пукания.
Не ме радват това което казваш... Чесно казано в теб ми бе надеждата. Мерси за съвета за каналите. Следващия път ще направя. До тогава явно ще си проскърцва
Голяма, но само щанга надали ще е достатъчно. Има доста какво да се подобрява.
ПП - ако си с Пауърфлекс на долните, провери си за секи случай външната част на задния тампон - шайбата е калибрована в тръбичката която се набива на шийката на носача, но щом на нас в началото ни се случи да се раздвижи два пъти оттам(а смея да твърдя че зверски ги набивахме), нищо не пречи и техните да го правят - капваме по една точица заварка преди монтаж, и е бетон - грозно е, но е ефективно......но се установява само с пръст поставен на въпросната сглобка......
---------- Post added at 08:45 ---------- Previous post was at 08:44 ----------
Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщениеи каква е разликата в стабилноста с тази щанга от обикновенната?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Подкрепям Ферариста за скърцането на долните носачи от бертовката на вуншните шайби към втулката на тампона. Това ме беше побъркало все си мислех че е от самите тампони но Никито ми каза че е от втулката. Е аз го излекъвахн по друг начин понеже няма как да го заваря на място обезмаслих добре и го залепих с локтайд (от зеления за втулките). И наистина само със слагане на пръст върху тампона и клатене на колата се разбира от къде е шума иначе нестава.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМи поне 28 вместо замодската с 22мм. Какво викаш сега за Жигуловите? Не си мисли, че си открил Америка. Тия експерименти са правени много отдавна.
Comment
-
След падането на температурите през есента скърцането изчезна. Но от 2 месеца насам отново се появи а в жегите става нетърпимо.
Това възкреси опитите за лекуване.
Полеоретан за Eibach (26 мм) който намерих бе на Powerflex. Тъй като съм доволен от този на носачите ги напазарувах. Днес пристигнаха и малко се разочаровах. За толкова пари очаквах малко по-добро качество. Особенно ме ядоса липсата на канали каквито има на снимката на сайта им.
Това което ми прави впечатление е, че са по-твърди от оригиналните на Eibach. Имат си и смазка.sigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Според мен, ако са по-твърди, то ще скърцат повечеДано не съм прав, но времето ще покаже...
Аз бях с полиуретан на стаб. щангата- първо със супер про...Почна да скърца...мазах и след време пак скърца, после сложих от на Ники полиуретана...Първата им партида беше по-твърдичка от поверфлекс...За около месец, два почна да скърца...Хората гаранционно ми го смениха с по-мека смес и не скърцаше доста време (следващата им партида)...
Поради това, че тия тампони са на кофти място и нямам условията да си ги мажа редовно, реших за да ми е мирна главата, да си сложа на стаб щангата най-нормални гумени тампони...Това беше като сменях мотора...От тогава до сега съм минал 17 000км - дупки по пътищата, Серес трак дей, Алфисти трак дей...итн не са мръднали за сега
В заключение мога да кажа, че полиуретана си изисква грижа - поне веднъж годишно да се смазва...Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 00:42.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеСпоред мен, ако са по-твърди, то ще скърцат повечеДано не съм прав, но времето ще покаже...
Аз бях с полиуретан на стаб. щангата- първо със супер про...Почна да скърца...мазах и след време пак скърца, после сложих от на Ники полиуретана...Първата им партида беше по-твърдичка от поверфлекс...За около месец, два почна да скърца...Хората гаранционно ми го смениха с по-мека смес и не скърцаше доста време (следващата им партида)...
Поради това, че тия тампони са на кофти място и нямам условията да си ги мажа редовно, реших за да ми е мирна главата, да си сложа на стаб щангата най-нормални гумени тампони...Това беше като сменях мотора...От тогава до сега съм минал 17 000км - дупки по пътищата, Серес трак дей, Алфисти трак дей...итн не са мръднали за сега
В заключение мога да кажа, че полиуретана си изисква грижа - поне веднъж годишно да се смазва...
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщениеОсобенно ме ядоса липсата на канали каквито има на снимката на сайта им."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Три дни откак съм с новите тампони. Ослушвам се за всяко поскърцване и такова има. Нооо е много по-слабо и за сега е в рамките на допустимото. Още не съм установил от къде е точно, но ми се струва, че накрая пак ще гризна дървото. Все пак трябва да навъртя повечко километри за да дам крайно мнение, така че ще пиша пак.
До всички които ми препоръчват стандартни щанги и тампони:
Няма да се откажа лесно. В тази конфигурация колата няма нищо общо със заводската, чиято предница се пързаля като шейна по завоите. Това че прискърцва е най-малката грижа. Много други коли им хлопат пластмасите и скърцане не се чува. Други пък го лекуват с по-силна музика. Аз имам прекалено чуствителен слух и за това го правя на въпрос
Благодарности на всички които дадоха ценни съвети.
Специални благодарности на Румен. Там въпросът все още стои отворен поне 1-2 седмици.
Можете да видите как надупчих powerflex-а. С нож ме бе шубе и ползвах бургийка. Можеби не трябваше да оставям празни ивици, но това ще го решим на следващо смазване.
Също така пускам и две снимки на Eibach тампоните, които наистина са доста по-меки. Каналите им са доста дълбоки, но от това полза май няма. Ясно си личи къде са протрити.sigpic 156SW 1.9JTD 16V
Comment
-
Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщениеСъщо така пускам и две снимки на Eibach тампоните, които наистина са доста по-меки. Каналите им са доста дълбоки, но от това полза май няма. Ясно си личи къде са протрити.
Щото ако натиска е най - вече в центъра на тампона, към краищата му натиска е по малък, и греста се "изплъзва" към крайщата му......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment